Komşunun Çocuğu Beni Evine Çağırdı

Ben cesim diğer hikayelerimi okuyanlar beni tanır 16 yaşındayım esmer kaslı yakışıklı bir gencim bu hikeymde alt komşumun melih adındaki sarışın kaslı beyaz tenli oğluyla yaşadığım ikinci serüveni anlatacağım . bu olay 2 gün önce geçyi istanbula çok kar yağmıştı dışarıda kar topu oynuyoduk arkadaşlarla melih evdeydi kimse yoktu evlerinde bizim evdede kimse yoktu bayağı terlemiştim tam eve gidecektimki anahtarımı yanıma almadığımı fark ettim o anda melih seslendi gittim yanına dedi naber felan sonra ben dedim anahtarı evde unutmuşum lan çokta terledim kesin hasta olcam dedim melih gel bize üstünü değiştirirsin dedi bende anladım beni istediğini iyi tamam dedim açtı kapıyı girdim içeri içersi hamam gibiydi melih altında boxeri üstündede bir t-shirt vardı bende bu ne hal lan dedim çok sıcak ne yapım dedi montumu çıkarttım kıyafet istedim onun getirmesini beklerken soyunmuştum altımda sadece boxerim kalmıştı gel di vaay dedi kasların iyice gelişmiş dedi tam elliycektiki hop napıyon lan dedim yüzü kızarmıştı üstümü giyindim sonra koltuğa oturduk hep bana bakışlarını yakalıyordum su içmeye kalktı önümden geçerken götüne bir şaplak attım gülümsedi su içti sonra odasına geçti bir kaç dakika geçmeden beni yanına çağırdı üstündekileri çıkarmış beni bekliyordu gittim oha lan ne yaptın dedim oda çok özledim dedi bende hemen üstüne atladım ilk dudaklarından başladım sonra boynunu yalayıp öptüm oda benim üstümdeki herşeyi fırlatıp attı vücutumu yalayarak aletime geçti bi baktım onun kide kalkık deim lan seninlini geçen sefer yaladımmı ben yok dedi bende iyi ozman sana bi kıyak geçiyim dedim başladım yalamaya benimkinden küçüktü o hiç alışkın olmadığı için yalarken kendini tutamayıp ağzıma boşaldı onun ağzıa tükürüp kendi döllerini yutturdum götüne geçiyimmi dedim oda kremle yap lütfen dedi bende yok lan geçensefer genişlettim ya dedim oda peki dedi geçtim götüne yüz üstü yatırdım yatağa sonra üstüne yattım sokyum 2. denemede girdi çığlık atmıştı boynunu ısırıyordum oda saçlarımı çekiyor okşuyordu hiç çıkarmadan sırt üstü çevirdim bacaklarını omzuma aldım başladım pompalamaya benim karımsın artık dedim oda olur kocacığım dedi hem pompalıyordum hemde öoüşüyorduk aletimi çıkarttım kaldırdım ayağa onu yüz üstü dolaba dayadım geçtim arkasına bir anda soktum bağırdı pompalıyordum belinden kavramıştım yatağa köpek pozizyonunda domalttım dedim geliyorum olmaz dedi içime boşalma ağzıma boşal dedi bende hayır dedim ve bağıra bağıra boşaldım oda rahatlamıştı çıktım içinden üstünü giydirdim sonra kendi üstümü giydim ve koltukta oturmaya başladık.

eryaman escort bayan
keçiören escort bayan
çankaya escort bayan

kardeşimin çocuğu

Ben 21 yasında esmer, uzun boylu ve kapalı bir kızım. Annemler köye gittiğinde kardeşimle evde yalnız kalmıştık. Kardeşim salonda yattığı için geceleri tv seyrediyordu. Bi gece kalkıp tuvalete gittim. Sonra kardesimin yanına gittim. Henüz beni farketmemişti ve 31 çekiyordu. 20 yasındaki kardesimin o kocaman sikini görünce biraz azdım ama hemen odama gidip yattım. Ertesi gün aksama kadar gece gördüklerimi düşündüm. Bayaa da azmışım. Alış veriş için dışarı çıktım. Dar siyah uzun eteğimi ve yine dar pembe badimi giydim. Pembe eşarbımda çok yakışmıştı bana. Marketteki bütün erkekler bana bakıordu. Eve geldiğimde kardesim evdeydi. Beni ööle görünce çok şaşırdı ve “abla çok güzel olmuşsun” dedi. Önünün kabardığını görebiliyordum. Yemek yerken gözü hep üstümdeydi. Sonra tv seyretmeye basladık. Kardesim hep bana bakıyordu. Onunla biraz oynamak istedim. Odama gidip kilotumu çıkarttım ve siyah dantelli sütyenimi giydim. Salona gelince kardesimin siki kocaman oldu. Sürekli domalıyor azmasını istiyordum. Sonunda dayanamadı ve “abla seni istiyorum” dedi. Bende “ama biz kardesiz” dedim.”olsun” dedi ve üzerime çullandı. Çok güçlüydü ve beni 1 dakikada çırılçıplak soydu. Memelerimi emmeye başladı. Bende zaten azgındım ve karsılık vermeye basladım. İkimizde ne yaptığımızı biliyorduk. Bende onu soydum ve kocaman yarrağını ağzıma aldım. Ben emdikçe o çıldırıyordu. Sonra beni domalttı ve götümü tükürükledi. Önce başını soktu ama çok acıdı. Yavaş yavaş köküne kadar soktu. Sonra hızlandı. Ben o an zevkten bağırmaya başlamıştım. Son anda kardeşim götümün içine sıcak menilerini boşalttı. Beni de yalayarak boşalttı. Biraz sonra ben tekrar yarrağını yalamaya başladım. Yine kazık gibi olmuştu. Bu sefer amımdan istiyordum. Kardesim buna çok sasırdı ama dayanamadı ve yalamaya basladı. Kıvamına getirdikten sonra önce yarrağının başını soktu. Ben çığlık atınca tekrar çekti. İkinci denemede ben yine bağırınca “böyle olmayacak” dedi ve yarrağının tamamını bi çırpıda amıma soktu. Nefesim kesildi biran bağıramadım ama sonra kendimi bıraktım ve bütün gücümle bağırdım. Amım parçalanacak gibiydi. Sanki kocaman bi yılan girmişti amıma. Her taraf kan olmuştu. Sonra çıkarıp tekrar soktu. Ben “daha hızlı” diyince kardeşim beni anamdan doğduğuma pişman etti. Sanki makineli gibiydi. Kardesimin uzun ve kalın yarrağını amımın heryerinde hissediyordum. Sonra o koca yarrak birden küçüldü. “Ne oldu” dedim. Kardesim mahcup bi sekilde “amına boşaldım abla,umarım hamile kalmazsın” dedi. Bunu bende hissetmiştim. Ama kardesimin cıcak dölleri amıma yayılırken orgazm olduğum için farkında değildim. “olsun o zevki bi daha yasamak istiyorum” dedim. Kardesim hemen yarrağını ağzıma verdi ve sonra amıma dayadı. Taa iç organlarımda hissediyordum yarrağını. Ve yine boşaldı. O gece sabaha kadar sikiştik. Bi keresindede dölün tadına baktım. Çok hoştu. Kardesim artık ağzıma boşalıyor ama artık hamileydim. Kardesimle beraber evden kaçtık ve ben cocuğumu doğurdum. Gönderen: Gül
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08