herşey cinemada başladı

Bende Bu Sitenin Hayranıyım.Neyse Konuya Gelelim.Kesinlikle Gerçektir.Geçen Yaz Başımdan Bir Olay Geçti.Lise Zamanımızda Sınıfta güzel Denebilecek Bir kız Vardı.Adı Meral.Okul    Bitti Üniversite Sınavına Girdik.Zaman Bir Türlü Geçmek Bilmiyor.Bende Merali Aradım Cinemaya Gidelim mi Diye.Oda Kabul Etti ve Buluşup Bir Filme    Girdik.Amacım Sadece Zaman Doldurmaktı.Salonda Sadece 4 Kişi Vardı.Ben,Meral ve İki Tanede Teyze Vardı.Film güzeldi.İlk Bölüm Bitti ve Dışarı Çıkıp Sigara İçip Geri Salona Girdik.Kızda Bir Acayiplik Vardı.Film Biraz Sexs Filmini Andırıyordu.Ben Merala Sarılmaya Başladım Baktım Tepki Vermiyor.Kulak Memelerine Öpücük Kondurdum.Bir    Baktım O Benden Önce Zevkin Doruklarına Ulaşmıştı.Ne Olduysa O Andan İtibaren Oldu İkimizde Çılgınlar Gibi Sevişiyorduk.Dayanamadım ve Sikimi Çıkarıp Ağzına Verdim.Sanki Kırk Yıllık Orospu Gibi Sakso Çekiyordu.Film Bitti.Biraz Dolaştık ve Çıktık Dışarıya Hiç Konuşmuyorduk Ben En Sonunda Meral Bize Gidelim    Dedim.Sakin Bir Şekilde Tamam Dedi.Atladık Benim Arabaya Doğru Eve.Eve Girer Girmez Birbirimize Kenetlendik.Deliler Gibi Sevişiyorduk.Bende Bir Yandan Üstündekileri Çıkarıyordum.Yatırdım Benim    Yatağa Yalamadık Yerini Bırakmadım.Ayaklarını Bile Yalamıştım.Sonra Yüzü Koyun Yatırdım göt Deliğini Kremliyerek Derinlikler Doğru Yol Almaya Başlamıştım.10 Dakka Gidip Geldikten Sonra Ağzına Boşaldım.Bende Bitmek Bilmeyen Bir Enerji.Bu Severde Kafaya Koymuştum Amından Sikecektim.Önce Olmaz Falan Dedi Ama Sonra Kendide İstedi.Amını İyice Yaladıktan Sonra Yavaş Yavaş Kafasını Sokmaya Başlamıştım.Birde Hızlı Bir Şekilde Yüklendim ve Kan Akmaya Başladı.Yatak Batmıştı Ama Hiçbir Şey Umrumda    Değidi.Ben Gelmek Üzereydim Bana Yalvarıyordu Ne Olur İçime Boşalma Diye.Bende Çıkarıp Amından Hemen götüne ayadım Boşalmıştım İkimizde Rahatlamıştık.İkimiz Banyoya Girdik.Birde Banyoda Sakso Çektirdim.ve Banyodan Sonra Evine Kadar Arabayla Bıraktım.Kız Artı Yarak Delisi Olmuştu.Her Hafta Beni Arıyor Buluşalım Diyordu.Bende Gidiyordum Tabi.Meralle    Yaşadığım Diğer Olaylarıda Yazacağım.Heeee Bu Arada İzmirde Oturuyorum.İzmirde ki Bayanlarıda Düzmeye Hazırım.Gönderen: Eagle35
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

normal basladı

Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDUM.ben sonra daha acık yabancı sıtelere gırdım.ben actıkca ılgısı daha fazla oldu daha sonra onla goz goze geldık ama o ortalama 19 yasındaydy galıba.zayıf tam ıstedıgım gıbıydı.ve benle tanısmak ıstedıgını soyledı ılerde bır cay bahcesınde cay ıctık.sonra ayrıldık beneve gıttım.daha sonra 1 hafta sonra benı aradı.nette bulustuk.benle fantazı yapmamazı soyledı ben bastan olmaz dedım ama sonra kabul ettım.onun evıne gııtık .ben hemen onun am bolgesıne elımı attım bana cok hızlısın deyıp gulumsedı daha sonra onu soydum bırlıkte cıplak porno ızledık benımkısı dıkıldı ve yualamaya basladı.gerısını bılıorsunuz onla sıkıstık daha sonra onu hıc gormedım ..bye bolsans..hepınıze

artik sexs hayati başladi!

|Selam kızlar Ben Serdar Bu hikayeyi okurken delirecek hatta kendinizi tatmin edeceksiniz Ben 20 yaşında bir kamu memuruyum Sevgilim ise 18 yaşında Çok tatlı deniz gözlü insanı delirten bir vücuda sahiptir Çıldırtıcı bir cumartesi günü idi sevgilimi çok özlemiştim evde sanki buluşlacamız saati bekleyemiyor deliriyordum her dakika onun hayalini kuruyor kupkuru dudaklarını ıslatışımı hatırlıyor deliriyordum elimde değil durduramıyordum kendimi O saat geldi kapı çaldı hemen koştum kapıya sanki o gün daha bi sexiydi kırmızı açık kollu tişörtü beni çıldırtıyordu Hemen sarıldım içeri biraz muhatbet edip televizyon izlemeye başladık yan yana değildik dayanamadı masumluma yanıma geldi saçlarımı okşamaya başladı bana Aşkım deyip dudaklarıma dokununca tutamadım kendimi altıma aldım ellerimizi sıkıca tutup ateşlice sevişmeye başladık dayanamıyor yukarı aşağı hareket ediyordum kulak memelerini öpmeye başladım çıldırmaya başladı yavaşça göüslerine indim Üff dipdiri göüslerdi ben yaladıkça o sevgilim aşkım çok özledim öp beni diyerek delirtiyordu birden hızlı bi şekilde soyunmaya başladık çırıl çıplak kaldık tekrar dudaklarını somurmaya başladım ellerimle göüs uçlarını ovuyor ve onu delirtiyordum başını geri yasladım dilimiamının tam ortasına yatırdım ne amdı ama cillop gibi tertemiz sulanmaya başladı dilimi içinezorlamaya başlayınca kafasını bir oaraya bir buraya savurmaya başlayıp adeta çarşafları yırtacak şekilde asılıyordu artıkdayanamıyordum önce eline benimkini alınca korktu ama ayavaş yavaş eli alışıyordu tekrar yatağa yatırdım ayaklarını ayırdım o da ayaklarını belime doladı hala sevişicez sanıyordu oysa ben çıldırmıştım amına birden batırdım çığlıklariçinde kaldı çünkü onun kızlını almıştım ama çok hoşuna gitmişolmalıki şimdi her zaman düzenli bi şekilde sex yapıyoruz çokmutluyuz Eğer benimle sadece ilişkiye girmek isteyen veya arkadaşlık yapmak isteyen olursa [email protected]
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

durakta basladı

Slmlar ben ıkı gun evvel yasadıgım bır olayı anlatmak ıstıyorum.her sabah oldugu gıbı yıne ısıme gıtmek ıcın evde cıkıp duraga gıttım durak herzamankı gıb dolu ıdı neyse durakta dururken bır sure sonra arkamda bır el hıssetım ılk once yanlıslıka olmustur dıyre pek onemsemedım sonra aynı elın kalcamı sıktıgını farkettım arkamı dondugumde arkamdakı 50 yaslarındakı adam sırıtıyordum ben tepkı vermeden ordan uzaklasıtım duragın dısına cıktım adamda yanıma geldı benı cok begendıgını eglenmek ıstedıgını soledı ben suan ıcın olamayacagını soledım o da osırada cebınde bır bıcak cıkardı ve sesımı cıkarmamamı soledı .korkmustum koluma gırıp benı bır ınsaata goturdu nomalde ben ıse gıderken altıma mutlaka sıyah kılotlu corap gıyerım .neyse ınsaataa gırdık adam hemen ustume atıldı ben ıtıp kacmaya calıstım ama ne fayda bne adam bunu yapmamması ıcın yalvarıyordum ama adamın umrunda bıle degıldı.ve bana ulan sıkıcem senı sus kes lan dıye soylenıyordu bıcagı gırtlagıma dayadı ve sesını cıkartırsa nsenı oldururum dedı bende    sustumpantlononun kemerını actı fermarını ındırdı sıkıcı cıkardı ve bana asagı ın dedı bende dedıgını yaptım al sunu agzına em bakalım dedı once ıstemedım ama ne fayda aldım emmeyhe basladım cok gecmeden kalkmıstı .hemen benı ayaga kaldırdı. domalltı    pantolonumu ındırdı .corabımı gorunce vayy sende ıstıyorsun demekıı dedı ve corabıda ındırdı ılk baskta dırenmeye calsıtım ama adam hayvan gıbı ıdı ılk basta zorladı ama gırmedı sonra ılk basını soktu sonra bırden kokledı bayagı bagırdım sonrası nda    alıstım ve zevk almaya basladım tam 20 dakka sıktı .    vede bosaldı ıyı bır gundu acık benımle tanısmak ısteye aktıflerı beklıyorum kılotlu corap seven aletı fazla buyuk olmayan tıp kıllı onemlı degıl dıyenlerGönderen: aytac

sınıfta basladı

Mrb. Ben yurt dısından yolluyorum.. Bi gun sınıfta hasan ısımlı arkadasımla oturuyorduk.. Ben ona ders bıtınce beraber yuruyerek gıderız demıstım.. Hasandan suphelenıyordum, onda hafıf gay ızlenımlerı sezdım.. Zaten bende de kucuklukden kalma bıseyler vardı.. Iste yolda gıderken tarlaların arasına gırdık.. Kestırme olsun die. O arada ortaya bı yalan attım.. Hasan dedım gecen gun bı cocuk bana ıkı erkegın sex yaptıgını anlattı. Bence bu kotu degıl dedım.. Sence dıye sordum?. Oda bencede dedı.. Daha sonra ben ısendım dedım.. Orda bı klubeye    gırdık.. ıste onun yarragı hosuma gıtmıstı ama once onun yapmasını ıstedım.. Gel tut dedım tuttu.. Sonra agzına falan aldı. Ben    cıldırmak uzereydım.. Daha sonra ben yaptım aynılerını.. Bu boyle bırkac defa surdu.. Bızım sınıfta olan erkin die bı cocuk vardı..    Ben onu da ayarlamaya calısıyordum. Ona da aynı taktıkleri uyguladım.. ılk basta ıstemedı.. Ama sonra ıkısının bırlıkte agzına verdım.. Daha sonra bı gun beden dersınde.. Sınıfta erkın ben ve hasan kaldık.. Derse gırmedımıstık nobetcı bahanesıyle.. Erkın bana cıkar da goreyım    dedı.. Bende agzına alırsan cıkarırım dedım.. Sınıfta agzına aldı bı de orda attırdım ona.. Daha sonra mehmet bı gun benım eve geldı.. Onu sıkecegımı solemıstım.. Once sakso falan cektık beraber… Daha sonra krem aldım… Yawas yawas onun gotune ve benım    yarraga surdum.. Soktugumda cıkmak ıcın cırpındı.. Ama devam ettım.. Sonra uzun uzun sıktım onu.. Ertesı gun gordugumde ustune oturamıyordu.. Zaten    ondan sonra pek sıkısmedık.. Sakso olayı daha guzel.. Daha cok anım var belkı bı ara annatırım… ByesssGönderen: Xxxlarge

Oyun Gibi Başladı

Merhabalar benim Ismim Lean, anlatacagim öyku ben onbes yasindayken basladi, kizkardesim hande benden iki yas kücük. Biz Alamanyada dogup büyüdük. O zamana kadar ben veya kizkardesim gayet normal bir hayat yasiyorduk, hicbirimizde birbirimize cinsel duygu veya taciz de bulunmamistik. Hersey annem ve babamin hollandaya akrabalarin dügününe gitmesiyle basladi. Benim ve kizkardesimin okulu oldugu icin biz evde kalmistik. Ilk günümüz gayet normal gecti. Okula gittik öyleden sonra eve gelip yemegimizi yedik, derslerimizi yaptik ve günümüzü degisik seylerle ugrasarak gecirdik. Ertesi gün yine ayni okula gittik ve cumartesi oldugu icin erken cikip geldik. Önceki gün gibi öyle yemegimizi yiyip kendimizi hafta sonuna hazirladik. Yani hicbirsey yapmamaya karar verdik. Biraz televizyon baktiktan sonra hande bana abi canim sikiliyor dedi. Ben de ney yapalim diye sorunca bana hadi evcilik oynuyalim, hani kücüken oynardik ya aynen öyle yapalim dedi. Biz kücüken kari koca olup cocukca oyunlar yapardik. Tamam dedim hadi ozaman bana bir kahve yap da iceyim dedim. Oda mutfaga gidip bana bol köpüklü bir kahve pisirip getirdi. Sonra annem babama bazen yaptigi gibi benim omuzlarimi ovmaya basadi, ve benim günümü anlatmami istedi. Ben de ona güya gecirdigim is günümü anlattim. Böylece sohbet ederek aksam oldu ve ben hadi karicigim yatmaya gidelim dedim. Simdiye kadar hepsi bir oyundu. Tamam kocasigim deyip kalkti kizkardesim ve benim elimden tutup oturdugum koltuktan kaldirdi, ve beni annem ve babamin yatakodasina dogru cekmeye basladi. Porno filmi koyup…Noluyor kiz diye sordugumda biz kari kocayiz ya ayni yatakta yatmayacakmiyiz diye sordugunda ben tamam dedim. Ve girdik yatak odasina. Üzerimizdekilerini cikardik ve yataga yattik. hande birden kalkip annemlerin dolabini karistirmaya basladi ve ben ne ariyorsun diye sordugumda, annemlerin bazen baktigi filmi ariyorum diye cevap verdi. Bizimkiler bazen odalarindaki bulunan vcr`e porno filmi koyup telivizyonda porno filmini izledikleini biliyordum, ama kizkardesimin bundan haberi oldugunu bilmiyordum. Yerini bildigim icin ben kalktım yerinden cikarip videoya yerlestirdim. Yataga yattik ve elime kumandayi alip filmi actim. Kizkardesim film baslayinca gözlerini hic ayirmadan bakmaya basladi ve hicbiseyde konusmuyordu. Ben de aynen öyle filmdeki birbrileriyle sikisen ciftlere bakiyordum. Birden ne oldugunu anlamadan kizkardesimin elini benim kalkmis sikime elledigini farkettim ve elini tuttum, gözünün icinie baktigimda bana beni yiyecekmis gibi bakiyordu. Ben de büyülenmis gibi onu kendime dogru cekip dudakalarindan öpmeye basladim okulda kizlardan ögrendigim gibi dilimi agzina sokup agzinin icini yaliyordum. Bir elimle de onun cogu kadinlarin kiskancliktan ölecekleri büyük ve tas gibi memelerini oksamaya basladim. Oda halen benim sikimi sivazliyordu. Birden beni kendinde itip benim sikime dögru egildi ve ucunu öpmeye basladi. Önce ucunu sonra kendisini agzinin icine alip filmdeki kadinlar gibi sikimi emmeye basladi. Kızlığını bozdum…Ben de ileri geri yapip onun agzini sikiyordum. Bir elimle gögüslerini bir elimle de amini oksuyordum. Ami Öyle islanmistiki elim siril siklam olmustu. Kendimi artik tutamiyordum. handeyi sirt üstü yatirip önüne gectim ve bacaklarini ayirdim. Sikimi amciginin deligine sürtmeye basladim ve iyicie islaninca yavas yavas iceriye girmeye basladim. Inliyordu zevketen ama ben daha cok iceriye itince yarragimi birden yüzünde aci ifadesini gördüm ve hemen geriye cektim. Lean ne yapiyorsun niye geri cektin, hadi beni siksene kadinin yapsane diye bana yalvariyordu adeta. Artik kendimi hic tutamadim. Birden hepsini icine yükledim ve kizligini bozdum kadinim yaptim kizkardesimi. O gece sabaha kadar siktim onu amindan götünden, sikmedigim delik ve pozisyon kalmadi. Ertesi gün de hic yataktan cikmadik aksama kadar sisistik dinlendik ve yine sikistik. Pazar aksam annemlerin geri dödügünde kendimizi yataktan zor kurtarip ayaga kalkmistik. Evi bile düzlemeye vaktimiz yoktu. Ve ogün bugün daha hala birbirimizi sevip sikisiyoruz. Birgün halamizin kizininda oyunumaza kattik. Ama onu baska zaman anlatacagim. Cünkü hande beni odamizda bekliyor ve onu sikmeye gidecegim. Iyi aksamlar sizlere umarim hosunuza gitti…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08